Apotekets Bloggpanel

Apotekets Bloggpanel

har nu rekryterat  en digital som ska hjälpa Apoteket att få en bättre och närmare kontakt med kunder. Nu har tolv bloggare från hela Sverige valts ut som under ett halvår kommer att få testa produkter och tjänster, komma med personliga åsikter, och även ha ett inflytande i produktutvecklingen av Apotekets egna .

Över hundra ansökningar kom in till Apotekets under juni, och av dessa har tolv bloggare valts ut: HeartcoreBeauty by KFru Westman,SparkibakenInredningskaosFitness och HälsaEn mammas DagbokAvenymammaMyhappydays, Linda BlomSweetkay och Lady Thirty.

Det har varit glädjande att se det stora intresset för Bloggpanelen. Vår förhoppning med samarbetet är att bloggarna ska hjälpa oss att lära känna våra kunders önskemål på ett mer personligt sätt, säger Eva Fernvall, varumärkesdirektör Apoteket.

Bloggpanelen har även fått en utbildning av Apoteket där de fick lära sig vad Apoteket står för, vilka som är Apotekets olika digitala kanaler, hur sortimentet för egna märkesvaror ser ut samt tips och tricks till hur man bäst driver trafik till sin blogg. Bloggpanelen startar måndag den 3 september och pågår i sex månader.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *